fredag 11 november 2011

Kängor och boots

Ja, och ska jag nu ha en parkas måste jag naturligtvis ha SKOR också!
Jag tänker mig ett par kängor med dragkedja på insidan. Ja, dragkedjan är antagligen svagaste länken på hela skon, men jag orkar inte snöra på mig kängor varenda gång hunden ska ut.

Ett alternativ (eller komplement) är jodhpurs/chelsea boots (nej, jag har ingen aning om vad det är för skillnad, och om det ena är inne och det andra ute).

Har kollat runt lite på Asos, Heppo, Nelly, Skopunkten, Din sko och Brandos.




1. Skopunkten boots 399:-

2. Din Sko Midcut boot 499:-

3. Din Sko Warm lined mid cut boot 399:-

4. Heppo Wildflower Venus 549:-















5. Asos Alfie Leather Chelsea Leather boot £50




9. Nelly Katie boots 379:-





Jag tror jag gillar nummer 1 och nummer 6 bäst. Fast det vore ju lite coolt med gröna skor! Och nummer tre vore fantastiskt sköna på hundpromenaderna i vinter... De är dessutom på rea. Ordinarie pris är 599:-, och då känns det som att jag FÅR 200:- om jag köper dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar