onsdag 18 januari 2012

Vad ÄR det här??


Jamen visst ser det ut som bajs?!
Det KAN vara det också. Jag hittade det ute på lagret på jobbet, och det har garanterat inte legat där länge. Tänkte skriva en rolig skylt:
"Nicklas, städa upp efter din hund (Andreas)!"
(det är rätt internt, men Andreas är i princip en hund. Han gör inget vettigt men ändå kan det vara lite trevligt att han finns där, svansandes efter Nicklas. Det är inte ett dugg sant - men kul.)
Eller bara "FY, Andreas, fyyyyy!"
Men så kom jag på att om jag tar mig tid att göra en rolig skylt kommer de ifrågasätta varför jag inte städade upp eländet. Så istället ska jag, efter att jag försäkrat mig om att någon annan städat, spela upp det som nån slags sketch för alla. Tänk vilken tur mina jobbarkompisar har, gratis underhållning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar