tisdag 9 oktober 2012

Salomon XR Mission

Jag inbillar mig att jag kommit igång med träningen igen.
Jag försöker gymma tre gånger i veckan och springa två.
På riktigt blir det gym två gånger i veckan, och löpning en gång. Men men, jag skyller på att jag måste ta det lugnt nu i början, jag har en tendens att gå ut för hårt och tröttna och/eller bli dyngförkyld. Jag orkar fan inte med den skiten igen.

Hur som helst. Jag har bara haft ett par skor (att springa i ute), och det blir rätt drygt att tvätta dem inför varje gympass. Så igår köpte jag ett par skitsnygga Salomon XR Mission på REA. Ha! Betalade 799:- istället för 1200:-


Man ser ju att de är snabba.
Köpte även ett par tjockare löpartights. Tyvärr hittade jag bara svarta med rosa detaljer, och den rosa färgen skär sig mot skornas lilarosa.

Tänkte att jag skulle ta mig ut en kortis och testa skorna nu på morgonen, men klockan 11 ska jag träffa Rosanna, så det blir lite tight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar