tisdag 21 september 2010

6000:- i klantskalleavgift.

Tog mig i kragen ringde trafikförsäkringsföreningen idag.
Eftersom jag är en klantskalle har jag varit oförsäkrad sen slutet av Maj, och trodde mig vara skyldig dem över 14.000:-. Men det var jag inte! Jag är skyldig dem drygt 6000:-, så jävla skönt att det inte var mer!


Jag ringde försäkringsbolaget för att kolla hur det står till med försäkringarna nu, och det var bara fint. Bilen är halvförsäkrad och både hem-, olycksfalls-, och hundförsäkringarna är betalda som de ska.
Det betyder att jag borde få viss ersättning för inbrottet i bilen.

Jag har hunnit städa också, duktig kicka! Eller ja... Jag har städat badrummet och plockat undan i köket. Men ändå! Tänkte att det skulle vara liiiite finare när Jonas kommer :)


Kaffe och skvaller med Annakarin också, 2010 är the year of the breakups! Eller i alla fall året då långa förhållanden bryts och nya skapas. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar