måndag 20 september 2010

Yes. Efter jävligt många timmars designpillande (jag fattar fan inte HTML) är det dags att äntligen börja skriva också! Naturligtvis kommer prestationsångesten som ett brev på posten, och jag har ingen aning om vad jag ska skriva.

Jorånämen såattde.... (norrländsk pausutfyllnad)...

Kroken och jag var ute i skogen ett par timmar, egentligen skulle jag ha ringt en massa jobbiga samtal till försäkringsbolag, men jag skjöt upp det. Väldigt typiskt mig.
Vi hittade över en liter trattisar i skogen i alla fall! Jag har satt i mig en tredjedel, resten ska få bli en stuvning som ska läggas på mackor att gratinera. Gött.



Gud vad tråkiga bilderna blir i mobilen. Jag måste bli bättre på att ta med digitalkameran...
Det syns inte, men Kroken posar vid en massa kantareller. Och en flugsvamp.







Egentligen hade jag tänkt städa också, men jag blir så trött i själen bara av att tänka på det!
Kanske går till macken och köper tröstgodis lite senare, det kanske man får unna sig när man är alldeles ensam? Jag har förresten inte ätit godis i helgen, så då är det garanterat okej. Så det så.

Kvällens TV-planer:
18.05 Dr Phil
19.00 Biggest loser
21.00 Svenska New York Fruar
22.00 Hjälp! Jag vill ha större bröst

Hyfsat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar