tisdag 3 maj 2011

Hot stuff

Vaknade med ögoninflammation och kände mig sexigare än någonsin.
Vem tänder inte på ett rinnande, rödsprängt öga med tillhörande svullet ögonlock?

Jag skulle behöva städa och gå en långis med Kroken, men det är SVINKALLT ute, och har dessutom regnat lite, så jag tänker sitta i soffan och slappa istället. Minst en timme. Till.

Har lunchat med Moa idag, kycklingspätt med jordnötssås.
Trots våra (falska) utrop om hur ohyggligt stora portionerna var lyckades vi utan större problem peta i oss allt. Nu är jag dock för mätt för kaffe till och med, that's a first.

Ikväll ska det dineras hos Pontus föräldrar, så dagen går onekligen i ätandets tecken. Mitt favorittecken.

Måste komma ihåg att ta bort nagellacket och måla på nytt, looken "tjacky-chic" (min signaturlook) känns inte så lämplig ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar