onsdag 4 maj 2011

Tidspress

Nu har jag cirka tre timmar på mig att gå promis, städa, duscha, handla mat och köpa sandpapper + annat till mormors sovrum.

Borde inte vara några större problem kan man tycka, men jag kan vara vansinnigt ineffektiv när jag sätter den sidan till.

Gjorde en morots- och vitkålssallad och vräkte på balsamvinäger. Det är en sallad som gör sig bäst i väldigt små portioner, det vet jag nu.
Till det åt jag lamm. Inte dumt alls.

Efter att ha ätit en deciliter vinäger kände jag att jag behövde något sött, det blev glass med hemmagjord chokladsås. Och så kaffe såklart.

Egentligen borde jag väl ha tagit "en knäckemacka och en promenad", som Smal-Micke brukar säga. En annan dag kanske.

"En annan dag" ska jag även skaffa gymkort och planera maten för minst en vecka. Vilken produktiv dag det kommer bli.







Har förresten hittat ett par fina gladiatorsandaler jag vill ha. Kommer bli fina både till upprullade jeans, shorts och kjol tror jag.

De finns på Ellos för 399:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar