torsdag 20 september 2012

Oförklarlig trötthet

Jag är så förbannat trött idag. Inte skönt trött efter en dag full av roliga aktiviteter eller att ha fått en massa gjort, bara trött och seg efter en dag fylld av ingenting.
Visst, jag släpade mig till gymmet i förmiddags och spenderade cirka en timme på en motionscykel (hade jag lagt manken till hade jag kunnat få en effektivare workout på 10 minuter, så det var bara slöseri med tid), men that's it.

Saker jag borde ägnat mig åt:
  • Långpromenad med Kroken
  • Handlat mat
  • Lagat minst två maträtter (och gjort matlådor)
  • Tränat ordentligt
  • Bokat tid hos optikern
  • Hämtat ut mina skattepengar
Men nej. Jag tänker inte ens laga EN maträtt, vi köper pizza eller thaimat.

Sådär, ett meningslöst blogginlägg kan läggas till listan över dagens skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar