torsdag 16 maj 2013

Den där träningen

Utmaningarna är slut, jag struntade i de sista 4 (tror jag) dagarna av 30 Day Squat Challenge eftersom både knän och ländrygg kändes jäkligt märkliga. Ryggen kan mycket väl bero på jobbet, men det är kanske ett lite märkligt sammanträffande att jag jobbat utan problem i två år, och när jag kört halva 30DSC får jag ont.
Knäna är jag rätt säker på, jag tror egentligen inte att det är så himla nyttigt med den typen av träning. 

30 Day Shred sket jag också i, lite för att jag hade ont, och mycket för att jag hatade övningarna i level 2, jag började ju ersätta dem med annan träning innan jag la av helt.

Hur som helst, nu börjar det bli dags att ta tag i't igen!
Det känns rimligt att träna minst 20 minuter 5 dagar i veckan, och då kan jag varva mellan löpning, tabata, Jillians 30DS-pass och vanlig hemmaträning. 

Kanske vore en tatuering en fin morot? Jag får fundera lite och lägga upp en vettig planering med ett eller flera klara mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar