söndag 11 augusti 2013

Duktig flicka

På min enda lediga dag har jag hemma-tränat och gjort nyttig müsli efter nytt recept.
Tror fan det att man blir smal och snygg när tjejen som gjort receptet påstår att 20 gram är en portion. Bitch, please! Man ser knappt "portionen" i min hand ens.



Men visst, den var fin i burken. Och god att äta. Kanske är 20g en rimlig portion kombinerat med en frukt och två smörgåsar?

Det här är fjärde och sista 6-dagarsveckan, och första lediga dagen utan några planer på tre veckor. Gött.
Jag vaknade visserligen 07.30, men det innebar ändå 3 timmars sovmorgon (hur sorgligt är inte det?). En tråkig grej är att jag tror att jag är utbränd: Jag har svårt att somna på kvällarna, sover ganska lätt, och tänker på jobbet från morgon till kväll. Jag är en känslig person, jag kan nog inte jobba mer än halvtid utan att få ont i själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar