onsdag 15 december 2010

Magsjuka

Jag försökte skriva ett inlägg igår, men Explorer tvärdog och jag tappade livslusten.

I fredags var jag hos Zandra, och som alla vet är småbarn vandrande smitthärdar.
Sent i lördagskväll blev jag vrålsjuk. Spydde och/eller sprang på toa minst en gång i timmen fram till söndag förmiddag. Jättehärligt.
Sen hade jag feber fram till måndag morgon när jag vaknade och bara hade lite huvudvärk och kände mig hängig.

Igår kände jag ett diffust illamående och magen bubblade.
I natt sov jag dåligt och hade nog lite feber. I morse var magen i uppror igen.
Nu är magen paj, och det är jävligt synd om mig.
Jag har inte kräkts, men mår lite illa.

Försökte kurera mig med ANTM, men Tyra Banks brist på självdistans gör mig spyfärdig. Inte för att det krävs magsjuka i botten för det, men idag är värre än vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar