tisdag 21 december 2010

Kallt kallt

Igår var Kroken och jag hos Pontus. Käkade tacos och kollade på TV.
Hon skötte sig rätt bra, efter att ha farit runt som en iller 10 minuter och tiggt mat 20min sov hon gott i soffan. PÅ mig naturligtvis.
Skönt när folk gillar henne...

Vickevire är visst sjuk, så jag kommer hålla mig borta därifrån några dagar.
Annakarin kände sig också lite risig, stackarn.

Imorrn ska jag till vårdcentralen och tigga till mig någon slags antibiotika för öronen. Frågan är om jag ska be om en salva också, det är ju trist att inte kunna dricka de närmaste 10 dagarna... Men jag kan inte lämna öronen obehandlade, för de gör förjävla ont nu. :(

Efter vårdcentralen ska jag fika med Emelie, det ska blir kul, vi har inte setts på många år! :)

Ute är det sinnessjukt kallt. Önskar jag bodde i Australien.

Ja, det var en kort, effektiv och mind numbingly boring uppdatering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar