torsdag 8 december 2011

Men är det JAG som luktar?!

Nånting stinker här i vardagsrummet, men vad?
Jag har svårt att identifiera lukten, kan vara någon typ av livsmedel som blivit dåligt, eller en hundspya som runnit ner i alla vecken på skinnsoffan.

Det enda livsmedel som finns i det här rummet är frukt, och jag köpte helt ny frukt i förrgår, så inte kan den väl ha ruttnat redan?

Tänk om det är jag. Tänk om jag har luktat så  flera veckor, jag har bara inte känt det tidigare eftersom jag varit täppt i näsan.

Alltså, jag hittade en mandarin som var onaturligt mjuk och faktiskt lite vit på skalet, men den luktade inte så mycket. Det KAN ha varit temuggen som luktade, men i så fall har jag fått kortslutning i hjärnan, för när jag undersökte saken luktade den, men inte illa.

Får inte glömma köpa kaffe idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar