fredag 3 augusti 2012

OnePiece-premiär!

Idag har jag på mig min OnePiece för första gången sen i vintras. Sjukt mysigt (och fult).
Jag är ledig en enda jävla dag, nu ska här drickas kaffe, läsas böcker, slösurfas och ätas glass! Hurra!

Ja, och så ska jag planera veckans mat, gå en långis med Kroken, tvätta, städa och gå på bio med Pontus.

Imorgon är det jobb 7-18, efter det någon typ av bröllopsfest jag antagligen inte har nån outfit till. Känns rätt ovärt att gå på fest efter en så lång arbetsdag, speciellt när man ska upp och jobba på söndagen också. Röv.

Alltså hur blir det så här? Inlägget började med att jag var glad över att vara ledig, men på bara ett par sekunder låter jag som en gammal bitterfitta. Skrämmande att det kommer så naturligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar