söndag 28 april 2013

30DSC 21/30 och 30DS 17/30

Idag körde jag Tabata-intervaller.
20sek träning, 10sek vila i fyra minuter.
Jag körde squats varannan intervall (och varannan kondition eller styrkeövningar), och för att komma upp i 160 squats var jag tvungen att köra totalt 20 minuter.
Det kändes inte alls lika jobbigt som 30 Day Shred-passen (de är också 20 min), men jag var rätt svettig.

Efter träningen provade jag nån slags yoga, men blev bara irriterad när jag inte fattade vad tanten i klippet menade. Det kanske är svårt att lära sig yoga hemma, utan en instruktör som kan säga vad man gör fel.

Sen åt jag bifteki med matvetesallad och tzatziki med alldeles för mycket vitlök i.


Tänk vad mycket trevligare bloggen skulle se ut om jag kunde fotografera. Men nej, inte ens med filter och ramar blir det fint.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar