fredag 4 mars 2011

Bullar på bröstmjölk


Efter en diskussion på Vovve.net har jag svårt att sluta tänka på bröstmjölk som ingrediens i bakverk.

Jag har verkligen svårt att tänka mig något vidrigare.
Jag gillar inte kroppsvätskor annat än i sexuella sammanhang. Och eftersom jag inte är så inne på food sex så finns där en mycket klar gräns.

Man måste ju ha någon störning om man vill att andra ska äta ens kroppsvätskor så där. I fikasammanhang!
Det finns säkert skitmånga som blandar i bröstmjölk i olika saker och bjuder utan att berätta som sin "hemliga ingrediens". Fy fan vad sjukt. Det är som att olla folks tandborstar! De sitter där och är så jävla nöjda över att det stackars offret minsann har ätit av ens bröstmjölk eller i princip borstat tänderna med ens snopp.

Gud vad jag gick upp i varv. Jag känner mig helt kränkt och smutsig nu




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar