söndag 13 mars 2011

Jag bloggar bara när jag inte har något att säga

Jag vet varför min blogg är så tråkig, jag bloggar ju bara när jag inte har något bättre för mig!

I onsdags kom Polly och Chris från England. I torsdags åkte vi skidor resp. bräda i Romme, i fredags var det fest hos Pontus och i lördags åkte britterna hem och Mormor och Elias kom tillbaka från Norge.

Så ja, det händer ju saker ibland, det är bara det att jag inte har tid att sitta och blogga när de händer, och efteråt känns det som värdelösa old news.

Igår var det lördag ja... Jag startade morgonen med att -trots baksmälla och bara ett par timmars sömn- städa lägenheten i två timmar. På eftermiddagen fikade jag med Micke och hämtade bilen. På kvällen vräkte jag i mig glass och snacks hos Pontus. Det blev en tidig kväll, vi var vråltrötta båda två.

Vaknade skittidigt i morse, somnade om en stund, men var uppe och igång före 8. EN SÖNDAG! Sanslöst...

Kom överens med Emelie om att vi skulle skjuta på hundarnas playdate till senare i veckan, snöblandat regn kändes inte superroligt.

Men ja, nu ska vi väl pallra oss ut, Kroken och jag.
1,5h siktar vi på. Och sen är det middag (lax) med mormor, Elias, morbror och kusiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar