måndag 14 mars 2011

Så mycket hat...

Jag hatar att gå och vänta på telefonsamtal. Jag hatar telefonsamtal. Jag hatar "viktiga saker". Jag hatar att vänta.

Ordet "hatar" är naturligtvis sjukt överdrivet i sammanhanget. Men jag tycker det känns lite jobbigt i alla fall.
Det är en framtida chef som ska ringa, så det är en bra grej i alla fall.

Kanske ska jag bara byta om och dra till skogen med Kroken.
Prata i mobilen kan jag ju göra var som helst. Och tar jag bilen kan jag åka till Nya Jobbet om det skulle behövas.
Jag tror jag ska handla lite smink, schampo och tvättmedel när jag ändå är ute och kör.

I eftermiddag blir det nog kaffe med Micke, och sen räknar jag kallt med Pontushäng.

Ska ringa Emelie sen och försöka planera in en playdate.

Ännu en sanslöst intressant uppdatering. Varsågoda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar