lördag 26 mars 2011

Jobbar och sliter

Det här är min första vecka på nya jobbet.
Egentligen skulle jag jobbat tisdag till torsdag, och sen varit ledig till och med måndag (minst), men nu ska jag jobba i helgen också (6h idag och 10h imorgon).
Min lediga dag gick åt till att flytta saker från förrådet (jag hade hjälp av Sarre, Alex och Micke, perfekt!), och min förkylning is still going strong, så nu känner jag mig redan ganska sliten.

På det ska Kroken naturligtvis ha sina långisar lite extra aktivering.

Imorgon ska hon vara med Pontus på eftermiddagen, hoppas det går bra.

Igår var det trevlig tacokväll med Pontus jobbarkompisar + respektive. Det bestämdes innan jag visste att jag skulle jobba i helgen, men jag är glad att jag gick ändå, kul att träffa dem!

Ja, jag inser naturligtvis att det här är sanslöst tråkigt skrivet, men jag har så jävla mycket snor i hjärnan, så jag KAN helt enkelt inte vara intressant och witty! Jag har försökt.

Vad skönt det hade varit att jobba 8-14 idag, istället för 15-21...
Alltid skönt att ha sånt där bortgjort och verkligen känna sig ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar