fredag 11 februari 2011

Foppa

Jag har varit duktig och tränat hemma. Nu är det dags för en rejäl Krokpromenad i all ny fin snö. Tur att man inte är ett dugg trött på vinter och snö...
Efter promisen ska jag slänga ihop en jobbansökan, ta ett bad (kanske dricka ett glas vin i badet?) och sen gå till P-dawg.

Tydligen gör Foppa comeback klockan 01.00 i natt, det är vi alla vansinnigt uppspelta över. Eller?
http://www.dn.se/sport/ishockey/boork-tror-inte-pa-foppa
För alla som är lika dåliga på hockey som jag kommer här lite fakta.

Peter "Foppa" Forsberg föddes 1973 i Ö-vik.


Han spelar i Colorado Avalanche (fast man säger visst bara "Colorado"), deras tröjor ser ut så här -->






Peter Forsberg förknippas av någon anledning med Crocs. I Sverige kallas de "foppatofflor", jag har ingen aning om hur det gick till.

Här poserar han självmant, vilken hjälte... 

Crocs är f.ö livsfarliga och numera förbjudna på norska sjukhus. Helt rätt om ni frågar mig. http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article490258.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar