tisdag 15 februari 2011

Ska livet vara så här svårt?

Morgonkvistsfrågor:
  • Ska jag behöva laga tråkig frulle själv varje dag?
  • Varför har jag ingen slav som gör sånt för mig?
  • Ska jag verkligen behöva underhålla mig själv?
  • Varför sitter jag inte och frukostdejtar en kompis?
Det händer inte ens något intressant på hundforumet för fan! Nåja... Det skulle vara fröken "Jag avlar fast jag har noll koll. Jag frågar men skiter i era svar, för jag går min egen väg - det har jag alltid gjort. :D".
Ett elhalsband på den där så....

Kallt är det också. Och är det kallt inne är det med all säkerhet SVINKALLT ute. Misär.

Jag borde sätta fart, klä på mig massor och ta en rejäl sväng med Kroken redan nu. Om det inte är för kallt förstås, då fryser hon ihjäl.
Sen borde jag söka en massa själsdödande jobb och svara på en massa mail.

Motivationen är på topp, verkligen.
Om jag ändå hade pannkakor med frukt och glass att se fram emot när jag kommer in! Och kaffe. Men nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar