lördag 5 februari 2011

Läggdags

Gud vad jag är trött nu... Inte så konstigt kanske. Konstigt är det däremot att jag fortfarande sitter uppe. Det KAN vara så att jag är lite för trött för att gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna. Jag samlar kraft.

Det har varit en mycket trevlig kväll UTAN Sopranos. Tacomackor i smörgåsgrill (men jag måste säga att jag föredrar dem gjorda i ugn) med pommes pinnes i (nej, de höll sig inte krispiga efter att ha kokat i köttfärs och ost ca 7 minuter) och vin till.
Och helt vanligt TVtittande. Hur fint som helst faktiskt! Det kändes nästan lite exotiskt att inte titta på Sopranos. Som att vakna ur en dvala. Fast jag gillar dvalan, och på söndag räknar jag med att avnjuta tre avsnitt och äta en kebab alexander. Kan man köpa färdig aioli? Det vore FANTASTISKT till.
Jag vet att man kan göra själv, men på söndag kommer det nog inte finnas nån sån energi.

Mitt bästaste nagellack är borta.
Synd att Saida är död, annars kunde jag fråga henne vart det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar