söndag 13 februari 2011

Meningslöst pladder

Jag har vansinnigt ont i huvudet, och känner mig trött och trög.
Antagligen för att jag inte sovit så mycket senaste dagarna, och för att jag dricker för lite vatten.

Jag ska kurera mig med ytterligare en stor mugg kaffe, ett glas vatten och en ipren. Sen borde jag ta en långis med jycken och ipoden (fast det är mest jycken som vill ut, ipoden är nöjd med livet på byrån). Trots att det är supertrist väder.

Jag ser fram emot Solsidan ikväll.
Johan Rheborgs "Har du lust att slå ett getöga i mitt anus bara?" får mig att garva varje gång jag ser trailern.
Jag vet inte varför jag har sån jävla kiss och bajs-humor... Kanske har jag mental kapacitet som en fyraåring?
Jag försöker behärska mig ibland, men det brukar få samma resultat som när jag försökte hålla mig för skratt i kyrkan under konfirmationsläsningen: Jag skakar av skratt, kvider och tårarna sprutar. Självbehärskning är något jag skulle kunna jobba på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar