fredag 4 februari 2011

Tråkiga människor

En del människor är verkligen genuint tråkiga...
Eller ÄR de det? Kanske borde jag inte döma människor efter deras statusuppdateringar på Facebook?
Äh, fuck it, det tänker jag visst göra. Jag umgås ju inte med dem ändå, och förresten är det otroligt tröttsamt med människor som ska vara så jäkla förnuftiga och förstående hela tiden.

Jag tycker att alla som skriver om att damma, dammsuga och sy amningskuddar är skittråkiga. De skriver ju totalt utan humor, annars hade jag inte gnällt (så mycket). Allt KAN ju vara roligt.

Andra tråkiga uppdateringar är detaljerade beskrivningar av folks resor, i alla fall om de kommer från folk som varit ute och rest i typ 5 år och vars kompislista består av andra backpackers. Ingen vill ha tre uppdateringar om hur ska SKA åka hundspann, hur du ÅKER hundspann och hur du HAR åkt hundspann. Man fattar första gången.

Själv skiver jag bara jätteintressanta uppdateringar. Japp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar