onsdag 26 januari 2011

Ännu en BH död.

Gissa vad Kroken gjorde igår.
Just det, bet sönder en BH. Vilken jävla skithund hon är.
Jag hade stängt in till lilla rummet (där underkläder förvaras HÖGT), men antagligen har dörren inte klickat igen helt, för när jag kom hem var min bästa BH död. Jättedöd.
Jag hade köpt en ny BH igår, så jag har fortfarande en bra. Men EN klarar man sig ju inte på! Jag måste ha 5, det är lagom.

Jag har grym träningsvärk i benen efter CrossFitpasset i måndags.
Och idag är det dags igen, fast mage och rygg antar jag. Eller armar.

Och kolla här, tjejen som alltid (helt magiskt) får så många Facebookvänner:

23 nya vänner? Är det nåt jävla spel hon håller på med? Farmville eller liknande? Måste man bli vän med alla? Det måste ju bli sjukt drygt att se statusuppdateringar från en massa randoms.

Nu ska jag nog hitta på nåt att äta så jag inte dör av blodsockerfall på träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar