måndag 24 januari 2011

Tråkig uppdatering

Jag gick bara på ett kalas, det hos Annakarin.
Agnes fick en påse fula plastkatter med tillhörande matskålar (eller var det kattkorgar?). Projekt "crazy cat lady" har börjat. Aggers ska få kattrelaterade presenter resten av livet.
Victor fick en äcklig plastråtta, men han blev inte ens rädd för den, så det var ju rätt misslyckat.
Och jag fick tårta.

I lördags drack jag (alldeles för mycket) vin hos Annakarin. Körde lute Singstar och gick sen ut (Bishops) med Moa, snickar-Dennis, frisör-Anna-Karin och lite annat löst folk som jag inte känner alls.
Mycket trevligt! Bakis som fan i söndags, mindre trevligt.

Idag har jag tränat med Micke (CrossFit) och gjort lite ärenden.
Kvar att göra idag: Långis, handla mat, tvättis, byta lakan (IGEN. Tack, Kroken) och städa lite.

Jag skulle ju hellre kolla på Sopranos, men den här lägenheten verkar inte kunna städa sig själv. Dåligt.

Kroken bet förresten sönder ytterligare en BH idag, som straff för att jag lämnade henne ensam 1,5h antar jag. As.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar