måndag 31 januari 2011

Ganska duktig flicka

Idag har jag sökt tre jobb, betalat räkningar, lagat mat och solat solarium.
Nåja, att sola kanske inte räknas som duktigt... Men jag är övertygad om att det är nyttigt för min nu för tiden kassa hy, och mitt humör.

Kvar att göra idag: Lågis, diska och kanske dricka kaffe med sällskap (beror på om sällskap finns tillgängligt då).
Om jag orkar/hinner söker jag fler jobb, och sen blir det nog Sopranos.

Jag känner mig inte alls sugen på långis nu... Det blåser ute, och det finns tamejfan inga fina promenadvägar! Uuuh, man skulle haft en fet gammal mops.

Guuud vad skönt det skulle vara att få ett jobb!
Lägenhet, soffa, TV och liv. Ja tack.
Jag tror jag ska titta på lite möbler nu faktiskt, som inspiration inför jobbsökande och långis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar