onsdag 26 januari 2011

Jag borde verkligen ta tag i mitt liv.

Jag borde verkligen ta tag i mitt liv.
Skaffa jobb, plugga och skaffa bostad och trevliga fritidsaktiviteter.
Kanske skulle jag satsa på att bli jurist i alla fall? Orkar man det? Jag tror jag ska kolla upp intagningskrav på juristutbildningar, har jag tur kommer jag in på mitt högskoleprov. Det vore ju fint.
4,5 år senare kan jag få ut en hyfsad månadslön och leva loppan.

Fritidsaktiviteter jag kan tänka mig:
  • Innebandy (med andra kassa spelare)
  • Orientering (jag vill köra själv med Kroken då)
  • Ridning (MÅSTE hitta en medryttarhäst)
  • Hundträning (organiserad sådan)
  • Thaiboxning
Utöver det ska jag bli duktigare på att powerwalka, löpträna och dessutom börja cykla med Kroken när väglaget tillåter (och jag har hämtat mina cyklar).

Nähä... Om man skulle träna hund och sen göra sig klar för gymmet då.
Jag har så mycket energi, det är helt galet... *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar