torsdag 20 januari 2011

Tröttish

Klockan är halv tio och jag är trött men rastlös. Jättejobbig kombo.

Idag har jag tränat biceps, underarmar och rygg. Åh vad jag kommer att ha ont i helgen.
Sen åkte jag och Alexander till Mamma och käkade.

I morgon har Agnes 2årskalas nummer ett (hos Annakarin), och på söndag går kalas nummer två (hos Micke) av stapeln.
Det är väl mer en familjegrej va? Eller bör man gå? Jag bjöds först till Micke, men det känns mer logiskt att gå till Annakarin. Kanske går på båda...
There will be cake.

Nu är den stora frågan bara vilken tradition jag ska starta:
  1. Vara den som alltid är salongsberusad och ger helt kassa födelsedagspresenter
  2. Alltid ge bondgårdsdjur (grisar till Viktor och Kor till Agnes, eller tvärt om)
Om jag ska ge kassa presenter vet jag vad jag ska ge Viktor, ett djur som känns äckligt att ta i. Lite slemmiga utanpå och mjuka och obehagliga inuti.
Han tycker sånt är läskigt. Agnes skulle kunna få en plasthöna eller nåt liknande.

Skulle jag ge BRA presenter skulle Agnes få nåt Hello Kitty-relaterat och Viktor skulle få en actiongubbe. But where's the fun in that?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar