måndag 10 januari 2011

Jomenvisst!

Jag fick utlopp för min alkoholism trots allt!
Vin och sprit hos Pontus.
Rille, Annakarin och Martin var också där. Trääävligt!

Kände mig riktigt badass som var uppe till morgonkvisten också, som vilken ungdom som helst ju.

Igår var jag inte ens bakis, bara nöjd med livet. Kroken var duktig på promenaderna, jag hade världens tålamod, solen sken.
Kollade på tre avsnitt av Sopranos (good shit!) och käkade kebabpizza. En väldigt lagom dag.

Idag borde jag ta mig till Västerås och byta mina felköpta tights.
Kroken behöver en långis, men det blåser full storm och det är GLASHALT ute. Totalt livsfarligt.
Men det är inte kallt, så hon kan gott följa med till Västerås och vänta i bilen en stund, sen kan vi gå in på stora djuraffären och köpa nåt gott och/eller roligt.

Undrar om jag ska planera min träning idag... Ja, jag ska börja i alla fall.
En till kopp kaffe (Starbucks ♥), lite klämmig musik och så sätter jag igång bara! Do it! Dooo iiiit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar