tisdag 18 januari 2011

Trött och kall

Jag har inte varit utanför dörren än...
Jag är vråltrött och fryser lite. Kroken är också trött, hon följde inte ens med ut i köket när jag satte på kaffe. Skönt att vi är så synkade.

Det blir ingen träning idag, Micke måste sova ordentligt (efter sitt nattpass) och sen hinner vi inte träna innan Pontus kommer hit och käkar.
Men det är okej, då hinner jag städa och greja ÄVEN om jag slappar nu.

Jag sitter och slötittar på Efter 10, och de pratar om inredning. De visade en superfin takvåning med öppen planlösning, den var så himla socialt inredd. En jättestor soffa (IKEAs Tylösand) klädd i olika tyger, bardisk mot köket, skitstort matbord. Gud vad trevligt det skulle vara om man verkligen hade en massa folk hemma hos sig hela tiden! Eller skulle jag tycka det egentligen? Jomen det skulle jag nog...

Det kommer bli så SKÖNT med egen lägenhet, stor soffa och bra TV + högtalare. Åååh vad skönt. Och trådlöst internet. Mmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar