tisdag 18 januari 2011

Beefcake 2 b

Blev full som ett ägg i lördags... Och bakis i söndags. Det var längesen jag var så dålig faktiskt, och ändå var det inte mer än en sexa på bakisskalan. Övning ger färdighet.

Söndagen gick i Sopranos och kebabens tecken, framåt fyratiden var jag precis lagom seg för att uppskappa serietittande och snabbmat (med vitlökssås) fullt ut. Fantastiskt!

Jag tränade i lördags, triceps och bröst. Skitont fortfarande.
Idag blev det ben, mage och axlar, och i morgon kör vi rygg och biceps.
Jag hatar att träna... Jag hatar att vara tjock och svag, jag hatar att ha publik när jag tränar, och jag hatar att Micke är en sadist.

Meeen... Om jag powerwalkar varje dag, tänker på vad jag äter, och gymmar som en duktig flicka kommer jag att vara vrålsnygg om några månader. Så jag kanske kan stå ut. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar