söndag 2 januari 2011

Smärtfri -om än något stressig- jul

Julen var smärtfri!
Jag firade hos mamma på julafton, och på juldagen var jag förbi pappa och morfar. Sen åkte jag till Kungsör och plockade upp Lina.

Nu var jag sjukt oorganiserad, så stackars Lina fick sysselsätta sig själv medans jag duschade. Lägenheten var ostädad och hunden var jobbig. Men men, så länge det finns alkohol är Lina inte den som är den!

Sofia sov också här ett par nätter, så det var ett trevligt kollektiv ett tag!

På kvällen kom Emelie också, och så gick vi till Veronica och sen vidare till Bishops. Hällde i oss en massa goda drinkar, käkade på Kebab House (ja, jag var tvungen att ge Lina the full Köping-experience) och snubblade hemåt.

Jag hade huuur trevligt som helst, och tycker att det är en god damn shame att Lina bor i Lund till vardags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar