söndag 2 januari 2011

Mellandagarna och nyårsafton

Jag har haft himla trevliga mellandagar måste jag säga.
Hängt med trevligt folk, spelat TVspel och druckit lagom mycket alkohol.

Jag har skrapat färg hos mamma, kollat in mellandagsrean i Örebro, träffat en massa kusiner och bara gjort trevligheter!

Nyårsafton var kanske årets minst spännande dag, den bestod mest av färgskrapning och städning. Men det var i alla fall fler än jag som satt hemma och var tragiska, alltid något.

Kroken tog smällandet bra i år. Visst gick hon runt och såg osäker ut när det smällde som värst utanför, men ingen överdriven rädsla alls. Sååå himla skönt! Nu känner jag att jag skulle kunna lämna henne till väl vald hundvakt (som om jag har fler än en att välja på...) nästa år.

Jag vet att jag inläggsbajsar nu, ointressant skit är det dessutom.
Jag bara måste skriva det här innan jag kan fortsätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar