lördag 29 januari 2011

Kollar på sista minuterna av Fångarna på Fortet, och undrar: What's with the midgets?
Så oerhört politiskt inkorrekt. Hade de inte tillhört inventarierna hade de ju aldrig fått vara med. Jo, EN hade fått vara med för mångfaldspoängen, men inte båda.
Det är lite jobbigt att se Gunde lägga händerna på ena dvärgens axlar hela tiden, det är väl inte socialt acceptabelt att ta tag i och styra människor så fysiskt?

Kroken och jag skulle ha myskväll, men på 40 minuter har jag tryckt i mig så mycket popcorn (misslyckade popcorn) och godis (Kolasnören och Center. Dålig planering, skulle tagit jordgubbssnören. Kola + Center = kaka på kaka) att myset nu är över och ersatt av ett lätt illamående, rastlöshet och irritation.

Det är inget bra på TV heller... Åååh, kan inte den här dagen bara ta slut så jag får börja på en ny? Det finns ju ingen chans att jag kan somna än på flera timmar, och hundforumet är aptråkigt (säkerligen för att det är löningshelg och alla utom jag är ute och roar sig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar